Projek90Hari: Sihat Malaysia: Warm up...warm up...!!!
 
:
 
Projek 90 Hari
Rutin Harian
Archives
Penaja
 
« Home | Laporan Terdahulu » | Laporan Terdahulu »

Thursday, May 17, 2007
Warm up...warm up...!!!
Ini adalah gambar-gambar tempat jogging yang akan saya pergi.

Kenapa jogging?
Sebab jogging ni memang boleh test stamina kita. So sebagai hari pertama esok, saya akan berjogging dulu untuk test stamina saya. Saya pernah test stamina saya (pada berat yang sebegini) dan saya memang boleh berjogging dalam 2 km.

Macam mana?
Senang jer, dulu kalau sekali berlari ..... saya akan berlari 2 kali mengelilingi Stadium Larkin. Habis citer. Tapi, takdelah saya akan berlari sampai 2km esok. Cuma setakat nak tau stamina saya je.

Ini adalah calon-calon tempat yang akan menjadi bukti untuk saya membuang semua peluh-peluh dan lemak-lemak yang tak diperlukan. Wakakaka...

Dataran Bandaraya Johor Bahru?
















































Taman Linear?












































Kebun Bunga Istana Bukit Serene?






























posted by Budakgemuk 9:38 PM  

If you like this article, you may save and share it here: add to del.icio.us add to Digg it! add to technorati add to Yahoo MyWeb

 

1 Comments:
  • At 11:00 PM, Blogger mob1900 said…

    Tak kisah sangat mana calon U pilih, asalkan you bawak water-botol(dari Ijok?) dan minyak angin/urut. takut 'collapse' 'cam Bedol kat Lumut kekekeke alrite all the best, bro!

     

Post a Comment

 

 
Laporan Harian
Penaja Platinum
Translate