Projek90Hari: Sihat Malaysia: Baru beli timbang.
 
:
 
Projek 90 Hari
Rutin Harian
Archives
Penaja
 
« Home | Laporan Terdahulu » | Laporan Terdahulu » | Laporan Terdahulu »

Sunday, May 20, 2007
Baru beli timbang.

Memang susah betul kalau kita tak dapat nak bahagikan masa kita dengan betul. Ini yang berlaku pada saya 2 hari lepas. Saya tak dapat update rutin blog ini seperti biasa. Tapi, projek ini tetap berjalan seperti biasa.

Semalam saya beru beli "timbang" di Giant. Harganya taklah mahal sangat. Cuma RM15.90. Tapi, yang bestnya ... ada plak timbang yang lebih murah dari ni. Dan yang lagi best, harga kat Giant nie lebih murah dari supermarket yang ada kat sebelah masjid kawasan saya. Saya ingatkan bolehlah dapat murah... tapi harga kat supermarket tu RM45.90!!
Cheh.... melampau betul.

Sebagai rekod di sini saya tunjukkan berat sebenar saya ketika nie.



Berat badan saya pernah mencecah 122 kg. Kira itulah berat yang paling happening pernah saya rekod. Berkenaan dengan gambar badan saya, memang dah siap. Saya dah bersedia nak tunjukkan betapa "gemuknya" saya tapi memandangkan Photobucket.com memang sengal nak mampos... (saya tak boleh log-in langsung ke dalam account saya), maka terpaksalah ditunda dulu.

Kalau esok dah okey, saya upload lah gambar tu yea. Untuk perkembangan jogging dan juga apa yang saya makan dalam rutin diet saya , saya akan sambung lagi pada rutin yang lain.

So seperti yang anda lihat, berat saya sekarang nie adalah dalam 100kilogram. Berjayakah saya untuk perkembangan terkini pada minggu hadapan?

posted by Budakgemuk 8:16 PM  

If you like this article, you may save and share it here: add to del.icio.us add to Digg it! add to technorati add to Yahoo MyWeb

 

1 Comments:

Post a Comment

 

 
Laporan Harian
Penaja Platinum
Translate