Projek90Hari: Sihat Malaysia: Cuma 1.8 kg sahaja!
 
:
 
Projek 90 Hari
Rutin Harian
Archives
Penaja
 
« Home | Laporan Terdahulu » | Laporan Terdahulu » | Laporan Terdahulu » | Laporan Terdahulu » | Laporan Terdahulu » | Laporan Terdahulu » | Laporan Terdahulu » | Laporan Terdahulu »

Thursday, May 31, 2007
Cuma 1.8 kg sahaja!
Satu berita baik untuk saya. Setelah mencuba untuk menurunkan berat badan, akhirnya say a berjaya menurnkan berat badan saya sebanyak 1.8kg. Pada saya, ianya bolehlah dikirakan sebagai okey sebab dalam minggu lepas.. banyak kali saya terpaksa "langgar" schedule saya sendiri.

Kebanyakan jadual saya semuanya lari disebabkan oleh faktor cuaca. Jogging routine saya banyak kali terbatal. Dari segi diet saya, semuanya on track. Sekarang, untuk makan petang, saya telahpun menukar menu saya kepada oat.

Kadang-kadang saya mula terfikir betapa beruntungnya rumah yang ada banyak anak tangga kan? Bolehl;ah exercise sket walaupun hari hujan kan?

Dan lagi, satu lagi fakta baru yang amat menarik perhatian saya ialah tatacara bersenam di gymnasium yang telah dipaparkan dalam ruangan kesihatan akhbar Kosmo hari ini. Ia ada menyebut adalah bagus kalau kita hanya menghabiskan sedikit masa sahaja daripada berjam-jam di dalam gymnasium.

So anda tahu apakah maksudnya itu?
posted by Budakgemuk 12:06 AM  

If you like this article, you may save and share it here: add to del.icio.us add to Digg it! add to technorati add to Yahoo MyWeb

 

0 Comments:

Post a Comment

 

 
Laporan Harian
Penaja Platinum
Translate